مطالعه: چین می تواند روزانه 630000 مورد جدید کووید-19 را ببیند اگر اهداف تحمل کاهش یابد


یک مطالعه جدید نشان می دهد که چین ممکن است روزانه بیش از 637155 مورد ابتلا به کووید-19 را ببیند. اگر استراتژی عدم تحمل متوقف شود و از همان رویکرد همه گیر استفاده کنید که در ایالات متحده استفاده می شود.

رویکرد عدم تحمل چین شامل بستن مرزها و الزام به مناطق محلی است که موارد گزارش شده در آن قرنطینه هستند تا از شیوع آن جلوگیری شود.

گزارش منتشر شده در CDC هفتگی چین چهارشنبه گذشته از جمله کشف چهار ریاضیدان از دانشگاه پکن که استدلال می کرد که کشور در معرض خطر خواهد بود. اگر اقدامات قرنطینه در داخل و خارج بدون واکسیناسیون برداشته شود، درمان موثرتر و تخصصی تر برداشته می شود.

برآوردها نشان می دهد که احتمال واقعی یک شیوع بزرگ وجود دارد. آنها در گزارشی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر شد، گفتند: این امر تقریباً به طور قطع بار غیرقابل تحملی را بر سیستم پزشکی وارد می کند.

محققان می گویند چین باید قبل از لغو سیاست کووید-19 خود، چندین ترتیب از جمله سطوح مختلف مداخلات غیردارویی و تخت های بیشتر بیمارستانی را انجام دهد.

در روز شنبه چین موارد COVID-19 را گزارش کرده است بر اساس گزارش 25 مورد تایید شده پست صبحگاهی چین جنوبی.

برخی از منتقدان استدلال می کنند که استراتژی COVID-19 چین به اقتصاد این کشور آسیب می زند. و آنها از مقامات خواسته اند تا رویکرد متفاوتی را بر اساس ارزیابی سطوح آنتی بادی پس از واکسیناسیون اتخاذ کنند. و مدت زمان ایمنی پس از واکسیناسیون تقویتی

اما محققان با استفاده از داده‌های ماه اوت از ایالات متحده، اسرائیل، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه دریافتند که چین می‌تواند روزانه ۴۵۴۱۹۸ مورد ابتلا به کووید را در صورت استفاده از روش مشابه فرانسه و ۲۷۵۷۹۳ مورد در صورت استفاده از همان روش مشاهده کند. در انگلستان استفاده می شود

استراتژی تحمل صفر چین همچنین شامل آزمایش اجباری کووید برای شناسایی موارد جدید هر بار که یک مورد مثبت در منطقه جدیدی از کشور شناسایی می‌شود، و دوره‌های قرنطینه طولانی‌مدت بسته به شهر و استان متفاوت است، اما حداقل 21 روز است. پست صبحگاهی چین جنوبی.

اکثر کشورهایی که در این تحقیق فهرست شده اند نسبت به چین که تنها 54 درصد از جمعیت آن در ماه اوت واکسینه شده اند، نسبت ایمنی طبیعی و نرخ واکسیناسیون بالاتری دارند.

چین می تواند روزانه 630000 COVID-19 را ببیند.
یک مطالعه جدید نشان می دهد که اگر چین استراتژی ضد اپیدمی خود را لغو کند، می تواند روزانه بیش از 630000 مورد ابتلا به کووید-19 را ببیند. تحمل صفر و با استفاده از رویکردی مشابه روش مورد استفاده در ایالات متحده در بالا، کارکنان پزشکی (L) یک تقویت کننده از واکسن کووید-19 Sinopharm دریافت کردند. در بیمارستانی در ووهان در استان هوبی مرکز چین در 25 نوامبر. عکس توسط STR/AFP از طریق Getty Images.

«یافته‌های ما در حال حاضر به وضوح به این موضوع هشدار می‌دهند ما آماده پذیرش یک استراتژی باز مبتنی بر فرض مصونیت گله ای ناشی از واکسیناسیون که توسط برخی کشورهای غربی پشتیبانی می شود، نیستیم.

این یافته ها قبل از شناسایی کووید-19 بود. گونه جدیدی به نام Omicron در آفریقای جنوبی. از بسیاری از کشورها بخواهید محدودیت های سفر را بازگردانند

روز جمعه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، ممنوعیت سفر از آفریقای جنوبی، اسواتینی، موزامبیک، مالاوی، لسوتو، نامیبیا، زیمبابوه و بوتسوانا را از 29 نوامبر اعلام کرد.