سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم بیشتر مفید هستند.

2001 این برنامه شامل تعداد جلسات در هفته است که باید به فیزیوتراپی درمان زانو پرانتزی مراجعه نمایید. استفاده از فیزیوتراپی نیز یکی دیگر را از راه های درمانی است که در این روش با گرم کردن و ورزش های مخصوص می توان دیسک را درمان کرد. روش استفاده برای زانو درد به این صورت است که به مقدار یکسان زردچوبه و زنجبیل را در آب جوشانده و میل کنید. در تعویض مفصل کامل زانو، کل مفصل زانو با آلیاژ مخصوصی روکش میشود و بین این آلیاژها مفصل مصنوعی قرار داده میشود. به این وضعیت فتق دیسک، پرولاپس دیسک، دیسک اکسترود شده یا لغزش دیسک هم گفته میشود. همان طور که گفته شد دیسک کمر ممکن است در مهره های مختلف اتفاق بیفتد. زانو ترین اعضای بدن است که برای حرکت و پشتیبانی از وزن بدن استفاده می شود. همچنین بهتر است پس از استفاده از ساعد خود و فعالیت آن، به مدت 15 دقیقه روی آرنج خود یخ قرار دهید.​  .

پاره شدن منیسک عملکرد درست زانو را مختل میکند. بروز نشانههایی همچون فلج پا و عدم حرکت آن علامت آسیب ریشه عصبی نخاع است. روش دیگری که برای درمان دیسک کمر موثر است، آب درمانی، تزریق داخل مفاصل ستون مهره ها یا اطراف ریشه های عصبی می باشد. این عارضه به طور کلی در زانوها شایعتر است، اما میتواند در آرنج نیز اتفاق بیفتد. مشکلات مربوط به دیسک کمر چیزی بیش از دیسک کمر است، اما دیسک کمر شایع ترین مشکل دیسک کمر است. شایع ترین مشکل مربوط به دیسک، دیسک کمر است. درد زانو ممکن است به دلیل آسیب دیدگی زانو یا علل دیگر شروع شود و فرد را کامل درگیر کند. پاره شدن منیسک عملکرد درست زانو را مختل میکند. عملکرد بسیاری از داروهای تجویز شده فقط کاهش درد نیست و این تصور که تحمل درد بهتر از مصرف داروست کاملا اشتباه بوده و ممکن است روند بهبودی تحریک عصبهای تحت فشار را به تعویق بیندازد. در مرحله اول برای درمان دیسک کمر پزشک داروهای ضد التهابی یا مسکن برای درمان درد کمر تجویز می کند. ستون فقرات گردنی: 7 مهره اول که در ناحیه گردن قرار دارند. به جرات می توان گفت که 90 درصد بیمارانی که دچار بیماری دیسک کمر هستند با درمان های غیر جراحی درمان می شود و تنها 10 درصد آنها به درمان های غیر جراحی پاسخ نداده و نیاز به جراحی دارند. ​​​​!

درمان بیمارانی که عمل جراحی داشتهاند، بیماران مبتلا به ورم مفاصل، التهاب تاندون یا التهاب مزمن تاندون، کشیدگی و پارگی رباط، کشیدگی یا پارگی تاندون یا ماهیچه، کمر درد یا گردن درد، مشکلات زانو ولگن، بیماریهای شانه، درد آرنج و درد مچ دست، دست درد و بیمارانی که بعد از ترمیم شکستگی احتیاج به بازتوانی دارند. ستون فقرات خاجی: 5 مهره آخری که پایین کمر قرار دارند و چهار مهره از آنها دنبالچه را تشکیل میدهند. ضمن این که میتوانید از مشاورههای تخصصی ما در زمینه عمل لیزری دیسک کمر نیز بهرهمند شوید. ، اسکن استخوان وسنجش تراکم استخوان نیز برای تأیید تشخیص پزشک به کار برده میشود. خارجشدن قسمت داخلی دیسک، مواد شیمیاییای را آزاد میکند که این مواد ممکن است عصبهای اطراف را تحریک کنند و سبب بروز التهاب و درد شوند؛ گاهی اوقات نیز به علت وجود گودی کمر زیاد ممکن است بیمار در ناحیه کمر احساس درد کند. این بیماری ممکن است هیچ گونه علائمی نداشته باشد.

درصورتی که پاره شدن دیسک به نخاع آسیب بزند بیمار علاوه بر فلج شدن اندامها دچار علائمی همانند عدم لمس در پوست، درد شدید در اندامها، اسپاسم عضلات کمر و اختلال در روده و مثانه میشود. دیسک کمر ممکن است هیچ علائمی نداشته باشد و آسیب تنها با عکسبرداری مشخص شود. این بیماری شبیه آرتریت است. این دیسک که بین این مهره ها قرار دارد به دلیل اینکه نزیک به نخاع هستند جزء خطرناک ترین دیسک ها می باشند و در صورت عدم درمان ممکن است صدماتی را به سیستم ادراری و دفعی و جنسی وارد کند. آسیب زانو میتواند به هر یک از رباطها، تاندونها یا کیسههای پر از مایع (بورسا) که مفصل زانوی شما را احاطه میکنند، وارد شده باشد. کیسه بورس بین دو ماهیچه یا بین تاندون مایه و بخش استخوانی میتواند شکل بگیرد. سه استخوان تشکیل دهنده آرنج با بافت های سختی به نام رباط ها یا لیگامانها در محل خود قرار می گیرند و تاندون های شما استخوان ها را به ماهیچه ها متصل می کند تا به شما اجازه دهد بازو را به روش های مختلف حرکت دهید.