ساموئل شان کالینگتون دانشجوی دانشگاه تمپل در تیراندازی خارج از دانشگاه در شمال فیلادلفیا کشته شد – سی بی اس فیلی


فیلادلفیا (CBS) – دانشگاه تمپل برای از دست دادن یک دانشجو عزادار است. به گفته پلیس فیلادلفیا، ساموئل شان کالینگتون 21 ساله اهل این کشور است خیابان پارک، پنسیلوانیا، دو گلوله از ناحیه قفسه سینه دریافت کرد و بعد از ظهر یکشنبه در بیمارستان جان باخت.

تیراندازی در محله 2200 در خیابان نورث پارک حوالی ساعت 1:32 بعد از ظهر در شمال فیلادلفیا رخ داد.

بیشتر بخوانید: مقامات از طریق سیاست از مردم نمایندگی می کنند طومار خواستار تغییر قوانین برای سیاستمداران پنسیلوانیا

منابع گزارش می دهند که CBS3 Collington، یک دانشجوی علوم انسانی، در جریان تلاش برای سرقت کشته شد.

این منابع گفتند کالینگتون قبل از تیراندازی با مظنون جنگید.

جونز جونز همسایه به CBS3 گفت: “من در صد بعدی زندگی می کنم و پسرانی نیز دارم.” “در یک چهارم، دانشجوی جوان، عجیب است.”

CBS3 یک هشدار امنیتی برای دانشجویان معبد درست قبل از ساعت 2 بعد از ظهر دریافت کرد.

کریستوفر رودولف، دانشجوی معبد گفت: «ما در مورد آن صحبت می کنیم، ما در مورد خشونت صحبت می کنیم.

در فیلمبرداری روز یکشنبه، بسیاری، به ویژه آنهایی که خارج از دانشگاه زندگی می کنند، به ایمنی فکر می کنند.

رودولف گفت: «وقتی برای نوزدهم پایین می روید، از بیستم گذشته، کمی مشکل می شود. “دو هفته پیش یک تیراندازی در کنار من بود.”

بیشتر بخوانید: آن را به صورت زنده تماشا کنید: نیک سیریانی، سرمربی فیلادلفیا ایگلز پس از شکست مقابل نیویورک جاینت با رسانه ها صحبت خواهد کرد.

دانشگاه تمپل بیانیه زیر را در CBS3 صادر کرد:

“دانشگاه تمپل با ناامیدی عمیق تایید می کند که دانشجویی با شلیک گلوله امروز بعدازظهر در خارج از محوطه دانشگاه در خیابان نورث پارک 2252 (پارک و دافین) پیدا شد. این دانشجو به بیمارستان دانشگاه تمپل منتقل شد و ابتدا در مراقبت های ویژه قرار داشت، اما بعداً اعلام شد که مرده است.

اداره پلیس فیلادلفیا همچنان در حال جمع آوری اطلاعات در مورد این حادثه است. اطلاع رسانی به خانواده و دوستان دانش آموز هنوز در انتظار است، بنابراین ما هویت دانش آموز را در حال حاضر فاش نمی کنیم.

این یک تراژدی به تمام معناست. افکار ما با خانواده قربانی، دوستان و کل جامعه معبد در این زمان بسیار دشوار است.

جوامع معبد:

ما عمیقاً با تأسف مرگ غم انگیز الدر ساموئل کالینگتون را اعلام می کنیم. ساموئل 21 ساله اهل شهرستان دلاور در حادثه ای در خارج از محوطه دانشگاه بعد از ظهر یکشنبه زخمی شد. این حمله، که در خیابان پارک محله 2200، در شمال Susquehanna رخ داد، بیشتر بر خشونت بی‌معنایی که همچنان شهر فیلادلفیا را فرا گرفته است، تأکید می‌کند.

ما در غم از دست دادن یک دانشجوی سرزنده و موفق علوم سیاسی غمگین هستیم و در غم دردناک خانواده و دوستان وی شریک هستیم. ساموئل قرار بود در بهار امسال از کالج هنرهای لیبرال فارغ التحصیل شود و قبلاً در رشته خود موفق بوده و در شهر به عنوان همکار دموکراسی کارآموزی کرده است. این یک تراژدی واقعی به تمام معناست. به عنوان یک پدر و مادر، واقعاً قلب من را می شکند و قابل درک نیست.

خشونت از طریق استفاده از اسلحه همچنان بر جوامع محلی و به ویژه زندگی جوانان در شهر و کشور ما تأثیر می گذارد. ما به طور کامل نگرانی در مورد امنیت شخصی را درک می کنیم، به ویژه در زمانی که در فیلادلفیا، مانند بسیاری از شهرهای دیگر ایالات متحده، تعداد جنایات خشونت آمیز به طور چشمگیری در سال گذشته افزایش یافته است.

مقامات ارشد دانشگاه امروز با دفتر شهردار کنی صحبت کردند و ما در حال تشدید کار خود با شهر، گروه های اجتماعی و اداره پلیس فیلادلفیا هستیم تا امنیت را در داخل و اطراف جامعه معبد افزایش دهیم. ما به برقراری ارتباط در رابطه با این تلاش ها و شناسایی گام های خود در جهت رسیدگی به این روند وحشتناک ادامه خواهیم داد.

اخیراً ایمیلی درباره اقداماتی که دانشگاه تمپل برای اطمینان از محیطی امن در محوطه دانشگاه انجام می دهد دریافت کرده اید. وی همچنین برخی از اقدامات مختلف انجام شده توسط سایر سازمان ها را تشریح کرد.

ما دانش‌آموزان را تشویق می‌کنیم تا از طریق خدمات مشاوره تاتلمن، واقع در خیابان 1700 N. Broad به دنبال پشتیبانی باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و ساعات کار، با شماره 215-204-7276 تماس بگیرید یا به وب سایت خدمات مشاوره تاتلمن مراجعه کنید.

ما می دانیم که این افکار، هر چقدر هم که قوی باشند، نمی توانند قلب های شکسته آنها را بازگردانند، بنابراین با فروتنی عمیق ترین تسلیت خود را به نزدیکترین افراد به ساموئل، به ویژه مادرش مولی و پدرش دنیس ابراز می کنیم.

خالصانه،

چارلی لئون

مدیر اجرایی ایمنی عمومی

پسرم سام کالینگتون قهرمان ما بود و می ماند و این اقدام بی معنی ما را در هم می کوبید. او مهربان و آگاه بود – رئیس کلاس خود، عقاب پیشاهنگ، انجمن افتخار ملی، ارکستر، کارآموز در تالار شهر و بسیاری دیگر. سام تمام اوقات فراغت خود را صرف افزایش آگاهی در مورد مسائلی کرد که برای او بسیار مهم بود. به افتخار او، ما تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت در مورد سام انجام خواهیم داد. این هفته ما در حال برنامه ریزی خدماتی هستیم تا دوستان و اعضای جوامع او بتوانند عزاداری کنند و در تلاش هستیم تا برای کمک به مقامات برای یافتن قاتل او جایزه ای ارائه دهیم. ما مطمئناً شما را از طریق سخنگوی خانواده خود در مورد برنامه‌های خود مطلع خواهیم کرد تا بتوانید به ما کمک کنید تا پیامی برای سام داشته باشیم و عدالت را به دست آوریم.

در ضمن از شما می خواهیم که تا دو روز آینده به حریم خصوصی ما احترام بگذارید و تماس نگیرید تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم. ما #عدالت برای سام را می خواهیم.»

برای فهرستی از منابع برای خشونت با اسلحه در فیلادلفیا، اینجا کلیک کنید

اخبار بیشتر: پس از تصادف چند خودرو بین کواکرتاون، لنددل در صبح روز دوشنبه، امتداد شمال شرقی بازگشایی شد.

آلیسیا رابرتز از CBS3 و واکیش بیلی در این گزارش مشارکت داشتند.