آفریقای جنوبی جهان را در مورد Omicron آگاه کرد. سپس آنها را از سفر منع کردند: به‌روزرسانی‌های کرونا: NPR


مردم برای سوار شدن به یک پرواز ایرفرانس به پاریس در فرودگاه OR Tambo در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی در 26 نوامبر صف می‌کشند. ایالات متحده، اسرائیل و سایر کشورهای اروپایی قبلاً محدودیت های سفر را برای آفریقای جنوبی و سایر کشورهای منطقه اعمال کرده اند. .

جروم تاخیری / AP


کپشن را پنهان کنید

زیرنویس ها را تغییر دهید

جروم تاخیری / AP


مردم برای سوار شدن به یک پرواز ایرفرانس به پاریس در فرودگاه OR Tambo در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی در 26 نوامبر صف می‌کشند. ایالات متحده، اسرائیل و سایر کشورهای اروپایی قبلاً محدودیت های سفر را برای آفریقای جنوبی و سایر کشورهای منطقه اعمال کرده اند. .

جروم تاخیری / AP

زمانی که نوع omicron کووید-19 برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد، دانشمندان این کشور سریعاً رهبران بهداشت بین‌المللی را در مورد جهش‌های جدیدی که کشف کرده بودند آگاه کردند.

اگرچه دانشمندان اطلاعات کمی در مورد گونه جدید دارند و مطمئن نیستند که منشا آن کجاست، اما چندین کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اسرائیل و اتحادیه اروپا وجود دارند. ممنوعیت سفر تقریباً فوری از آفریقای جنوبی و سایر کشورهای آفریقای جنوبی را اعلام کرد. اقدامات قهری آغاز شد تعجب – علامت تعجب برخی از مقامات بهداشتی و کارشناسان هشدار می دهند که این ممنوعیت ها زودرس است و می تواند اثرات مضری داشته باشد سابقه.

سعد عمر، مدیر موسسه بهداشت جهانی ییل، به NPR گفت: «منافع بسیار کمی از چنین ممنوعیت هایی وجود دارد.

اومر با اشاره به اینکه ویروس کرونا و انواع آن چقدر مسری است، گفت: متأسفانه، بر اساس آنچه که ما در مورد اپیدمیولوژی SARS-CoV-2 و اپیدمیولوژی این نوع می دانیم، اسب احتمالا انبار را ترک کرده است.

و حتی اگر نوع umicron در چندین کشور دیگر در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی اعلام شده است، ممنوعیت سفر فقط در جنوب آفریقا اعمال شده است.

یکی از موارد گزارش شده از نوع omicron در بلژیک، هیچ تماس یا سفری با هیچ کشوری در جنوب آفریقا نداشته است، که نشان می‌دهد که گسترش جامعه قبلاً ممکن است رخ داده باشد.

عمر گفت: «اگر سؤال این است که از ورود نوع مذکور جلوگیری کنیم، پس واقعاً معقول نیست که کشورهایی را که در آنها شناسایی شده است معاف کنیم و حتی پروازهای مستقیم بیشتری نسبت به جنوب آفریقا دارد.

مطالعات نشان می دهد که ممنوعیت سفر در مهار شیوع بیماری بی اثر است

ممنوعیت سفر از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 منجر به پیامدهای اقتصادی و سایر عواقبی شد که هنوز هم شاهد آن هستیم.

یک مطالعه اخیر از مجله علوم پایه نشان می‌دهد که محدود کردن سفرهای بین‌المللی در مراحل اولیه همه‌گیری کووید-۱۹ تا حدودی در به تعویق انداختن شیوع آن تأثیر داشته است، اما محققان گفتند که محدودیت سفر تنها زمانی واقعاً مؤثر است که با مهار شیوع عفونت از طریق شستن دست‌ها، ایزوله‌کردن و زودهنگام همراه شود. تشخیص .

مطالعه دیگری، در مجله مدیریت اورژانس، نتیجه گیری کرد که شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد ممنوعیت سفر بین المللی در مهار شیوع بیماری های عفونی موثر است و چنین اقداماتی تنها در صورت توصیه سازمان بهداشت جهانی باید انجام شود. با نوع omicron، WHO قبلاً در مورد اعمال ممنوعیت سفر هشدار داده است.

به گفته محققان، تحمیل ممنوعیت سفر همچنین می تواند تصور اشتباهی را ایجاد کند که ویروس محدود شده است، و افزودند که چنین سیاستی همچنین می تواند جابجایی متخصصان مراقبت های بهداشتی و سایر منابع را دشوار کند.

به گفته نیکول اررت از دانشگاه واشنگتن که یکی از نویسندگان این پرونده است، علاوه بر این، تعصب نسبت به ممنوعیت سفر می تواند نژادپرستی و بیگانه هراسی را تشدید کند. مجله مدیریت اورژانس نام

ممنوعیت سفر می تواند به شفافیت علمی کمتر منجر شود

اومر، از مؤسسه بهداشت جهانی ییل، نگرانی های دیگری در مورد اعمال ممنوعیت سفر در یک بحران بهداشت عمومی دارد: این می تواند تعهد به شفافیت در علم را کاهش دهد.

به گفته وی، زمانی که کشورهایی که از انتشار ویروس‌ها جلوگیری می‌کنند در معرض محدودیت‌های سفر قرار می‌گیرند، این امر نیاز مقامات بهداشتی را به اطلاع رسانی درباره آنچه در کشورهایشان می‌گذرد کاهش می‌دهد.

شما نمی خواهید شرایطی ایجاد شود که تا یک ماه دیگر، وزیر بهداشت کشور تحت تأثیر یک سری ویروس قرار بگیرد و بگویند، خوب، اگر اینقدر گسترده است، باز هم از برخی ها می آید. کشور دیگر، چرا اولین کشور باشد؟ عمر گفت و این چرخه شروع می شود.

عمر گفت که رسیدگی به نابرابری ها در واکسن ها در سراسر جهان بهترین راه برای جلوگیری از بروز این گونه های جدید است.

او گفت: “اگر هر ساعت، هر روز، هر هفته رویدادهای تحویل بیشتری وجود داشته باشد، شانس انواع مختلف افزایش می یابد.”

عمر گفت و یکی از مؤثرترین راه‌ها برای مقابله با نابرابری این است که به همه مناطق، به‌ویژه کشورهای کم‌درآمد، اجازه داده شود تا واکسن‌های خود را تولید کنند.

اومر افزود: هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا نوع omicron به طور خاص یک تهدید جدی برای سلامت عمومی خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که ما با اجازه دادن به ادامه نابرابری واکسن با آتش بازی نمی کنیم.